Каталог товарів
Наші колекції
Колекція Прованс
У даній колекції підібрана міжкімнатна фурнітура в стилі Прованс
Блог
Декоративні та броньовані накладки
Пояснюємо різницю
Як правильно заміряти зламаний замок?
Три кроки
Гарантія та сервісне обслуговування
Інтернет-магазин «Світ Замків» гарантує виконання робіт відповідно до Постанови КМУ № 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів».
Гарантія надається від 2 тижнів залежно від сервісної політики виробника. Товар, що підлягає гарантії підкріплюється експлуатаційними документами: гарантійний талон виробника (гарантійний талон інтернет-магазину «Світ Замків»), товарний чек (видаткова накладна) про придбання товару. Гарантія здійснюється за умовами дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються, якщо:
- Порушені вимоги згідно з експлуатаційним документом щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням;
- Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- Неправильно заповнений гарантійний талон*;
- Закінчився гарантійний термін.
*Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому вказані:
- Модель;
- Серійний номер;
- Гарантійний термін;
- Дата продажу.