Гарантія та сервісне обслуговування
Гарантія надається від 2 тижнів залежно від сервісної політики виробника. Товар, що підлягає гарантії підкріплюється експлуатаційними документами: гарантійний талон виробника (гарантійний талон інтернет-магазину «Світ Замків»), товарний чек (видаткова накладна) про придбання товару. Гарантія здійснюється за умовами дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються, якщо:
- Порушені вимоги згідно з експлуатаційним документом щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням;
- Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- Неправильно заповнений гарантійний талон*;
- Закінчився гарантійний термін.
*Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому вказані:
- Модель;
- Серійний номер;
- Гарантійний термін;
- Дата продажу.